Një përshkrim nga Olga Chieffi
Sinergjia midis Institucionit Simfonik Abruzzo, Fondacionit Bartolucci, Festivalit Sacrum tani në edicionin e tij të 9-të, është rinovuar, për hapjen e Sezonit të Koncerteve të Pesëdhjetë, të ISA dhe festimeve Puccini, me tre ngjarje nga 25 deri më 27 tetor, që kalojnë nëpër Avezzano, L’Aquila dhe mbyllja në Romë. Orkestra dhe kori i drejtuar nga Maestro Jacopo Sipari i Pescasseroli, me solistë për dy partiturat, Maria Tomassi, Vincenzo Costanzo dhe Armando Likaj.
Inaugurimi i sezonit të pesëdhjetë të koncerteve të Institucionit Simfonik Abruzzo u mbajt në 26 tetor, në orën 18:00 në Kishën e San Silvestro në L’Aquila : një prodhim që është pjesë e festimeve të vitit Puccini në njëqindvjetorin e shek. vdekja e një prej gjenive më të mëdhenj të operës së të gjitha kohërave. Data e L’Aquila do të parashikohet nga një provë e përgjithshme, e premte 25 tetor në orën 18:30 në Avezzano në Kishën e San Bartolomeo dhe një takim që do të mbyllë këtë turne të vogël të madh, të vendosur për të dielën më 27 tetor, përsëri në orën 18:30, në mjedisi i mrekullueshëm i Bazilikës së Santa Maria në Aracoeli në Romë, në prani të Franco Biciocchi, President i Fondacionit Card, Bruno Carioti, President i Institucionit Simfonik Abruzzo, Luca Ciccimarra, Drejtor i Përgjithshëm i Festivalit Sacrum, Michele. Fina, Senator i Republikës, Sekretar i Partisë Demokratike të Abruzzo-s, Nazario Pagano, i nderuar, President i 1st Comm, Roberto Santangelo, Këshilltar për Trashëgiminë Kulturore dhe Aktivitetet e Rajonit të Abruzzo-s, Daniela Traldi, Presidente e Konfederatës Italiane të Operës dhe. Eminenca e tij, Rev. Kardinal Dominique Mamberti, President Nderi i Fondacionit Card Domenico Bartolucci, koncerte, këto të organizuara në bashkëpunim me Sacrum Festival dhe mbështetjen e Fondacionit Kardinal Domenico Bartolucci .
Në podium, drejtori muzikor i ISA, Maestro Jacopo Sipari nga Pescasseroli, i cili do të drejtojë Orkestrën ISA , me disa të rinj studentë të Konservatorit Shtetëror të Muzikës “A. Casella” të L’Aquila, dhe koristët e Korit Ndërkombëtar të Operas me regji nga Giovanni Mirabile. Programi i muzikës së shenjtë, i kompozuar për këtë rast, hapet me meshën e kardinalit Domenico Bartolucci, për nder të Shën Cecilias, e cila sheh sopranon Maria Tomassi të angazhuar në pjesën solo . Pjesa e dytë e programit do t’i kushtohet Messa di Gloria për solistë, kor dhe orkestër , kompozuar nga i riu Giacomo Puccini në 1880 në fund të periudhës së tij të studimeve në Lucca, dhe i rizbuluar vetëm në vitet 1950. Pjesët solo i janë besuar tenorit Vincenzo Costanzo dhe baritonit Armando Likaj .
“Ka shumë emocione në prag të këtij emërimi – deklaroi Presidenti i Institucionit Simfonik Abruzzo, Maestro Bruno Carioti.– e cila përuron sezonin e pesëdhjetë të koncerteve të ISA-së. Është një arritje që na bën krenarë dhe të cilën e jetojmë me një ndjenjë të madhe përgjegjësie ndaj Themeluesve vizionarë të kësaj organizate dhe ndaj publikut tonë gjithnjë e më të shumtë. Ky koncert simbolizon përqafimin tonë intensiv dhe të përzemërt të mirënjohjes së fortë ndaj atyre – audiencës, artistëve, administratorëve – që ndër vite kanë ndarë rrugëtimin e tyre me ne dhe me muzikën tonë, pa i munguar asnjëherë besimi te projekti ISA”. “Është një nder dhe barrë për mua – deklaroi Maestro Jacopo Sipari i Pescasseroli – të vazhdoj të eksploroj të gjithë prodhimin e Puccinit në njëqindvjetorin e tij të pafund, duke propozuar gjithashtu aspektin e shenjtë të kompozitorit. Giacomo Puccini dhe muzika e shenjtë janë dy dashuritë e mia më të mëdha dhe gëzohem që propozoj me këtë rast dy mesha me një ndjenjë tjetër, në të cilat agnostiku dhe njeriu i kishës bashkohen nga shenja muzikore dhe nga një gjuhë e stërholluar. koncert, i cili do të më mundësojë edhe një herë të bëj muzikë me interpretues të mëdhenj, së bashku me orkestrën ISA dhe Korin Ndërkombëtar të Operas, përgatitur nga Giovanni Mirabile, formacione shumë të dashura për mua, duke kurorëzuar një vit përgatitjeje për Jubileun e madh të vitit 2025 dhe Përvjetori i dhjetë i Festivalit Sacrum, në të cilin do të arrij me një vetëdije gjithnjë e më të madhe dhe pjekuri muzikore e artistike.” “Fondacioni Cardinal Bartolucci – përfundoi zëdhënësi i Fondacionit Bartolucci, Sekretari i Përgjithshëm, Alessandro Biciocchi – ka kënaqësinë të vazhdojë bashkëpunimin me Sacrum, i cili edhe këtë vit ia kushton një pjesë të programit një kompozimi nga Maestro Cardinal. Bartolucci drejtoi Korin e Kapelës Sistine për më shumë se 40 vjet dhe la një trashëgimi veprash që meritojnë të njihen gjithnjë e më shumë nga publiku ndërkombëtar, gjithashtu si dëshmi e kontributit artistik të Kishës Katolike në të cilën ai jetoi dhe gjeti frymëzimin e tij më të madh.
Ky takim i trefishtë i edicionit të IX të Festivalit Sacrumme të cilin Institucioni Simfonik Abruzzo përuron sezonin e pesëdhjetë, vendos dy mesha në dialog me veprën për nder të Santa Cecilia të kompozuar nga kardinali Domenico Bartolucci për kor, soprano dhe orkestër dhe meshën për katër zëra me tenor dhe bariton solistë dhe orkestër, në Një major i sheshtë (Messa di Gloria) i kompozuar nga Giacomo Puccini. Një shenjë muzikore, ajo e Kardinalit, e cila arrin të harmonizojë plotësisht atë sintezë poetike-mistike të frymëzimit të pastër katolik, duke arritur të arrijë një hijeshi të vërtetë, të krijuar me misticizëm të zjarrtë, të shprehur me penelata tingëlluese të përzemërta dhe një banesë të ylbertë E që përshkon të gjithë veprën, si një simbol pezullimi dhe miratimi delikat, që krahasohet me kompozimin më të mirë të Puçinit, jashtë prodhimit operistik, përkatësisht mesha e Gloria, një operë plot me ide të rëndësishme, në një sërë situatash që kalojnë nga drama intensive e Kredos. tek eleganca fantastike e Agnus Deit, e mbështetur gjithmonë nga një orkestër që gëzon një autonomi të theksuar, në të cilën zbulohet mjeshtëria teknike e kompozitorit të ri në të gjitha fushat e imitimit, nga kanuni në format e tij të ndryshme, e deri te fugato.



Ky takim i trefishtë i edicionit IX të Festivalit Sacrum me të cilin Institucioni Simfonik Abruzzo inauguron sezonin e pesëdhjetë, vendos dy masa në dialog me veprën për nder të Santa Cecilia të kompozuar nga kardinali Domenico Bartolucci për kor, soprano dhe orkestër dhe meshën për katër zëra me tenor dhe baritone solistë dhe orkestër, në A flat major (Messa di Gloria) kompozuar nga Giacomo Puccini. Një shenjë muzikore, ajo e Kardinalit, e cila arrin të harmonizojë plotësisht atë sintezë poetike-mistike të frymëzimit të pastër katolik, duke arritur të arrijë një hijeshi të vërtetë, të krijuar me misticizëm të zjarrtë, të shprehur me penelata tingëlluese të përzemërta dhe një banesë të ylbertë E që përshkon të gjithë veprën, si një simbol pezullimi dhe miratimi delikat, që krahasohet me kompozimin më të mirë të Puçinit, jashtë prodhimit operistik, përkatësisht mesha e Gloria, një operë plot me ide të rëndësishme, në një sërë situatash që kalojnë nga drama intensive e Kredos. tek eleganca fantastike e Agnus Deit, e mbështetur gjithmonë nga një orkestër që gëzon një autonomi të theksuar, në të cilën zbulohet mjeshtëria teknike e kompozitorit të ri në të gjitha fushat e imitimit, nga kanuni në format e tij të ndryshme, e deri te fugato.